Ads Top

Akaun Adsense 10 Tahun Di Ban, Dapat Balik


 

Akaun Google Adsense


Semalam Aku Cuba log in  akaun adsense yang pernah kena  ban hampir 10 tahun lalu. Tak Sangka pula sudah dapat balik, Sebelum ini pernah mencuba beberapa kali untuk akses akaun Adsense, ternyata masih tidak dapat log in.

Punca Akaun Adsense Kena  Baan Kesalahannya Kerana 

Kandungan Blog  sama dengan kandungan orang lain, masa itu saya main hentam sebab kurang ilmu, saya copypaste blog 100% tanpa pengetahuan ilmu yang hanya sedikit

Jadi Nak tulis kali ni biar betul betul Unik dan asli. Jangan menciplak 100% hasil dari orang lain. Lepas tu terklik iklan sendiri, kesalahan yang buat Google tutup Akaun kita.

Akhir dapat juga setelah selama 10 tahun Akaun Adsense  Gagal untuk di log in. Setelah mendapat Akaun Adsense balik lagi. Saya akan mencuba menulis blog dari idea dan gaya  saya sendiri tanpa perlu copy paste 100%.




Kepada Anda yang hendak buat duit dengan Google Adsense , Cuba lah berblogging dengan cara yang betul atau boleh guna platform Youtube untuk menjana wang dari Adsense.


Jika berminat untuk berblogging menaip di carian Google  cara cara daftar membuat blog dengan Google Adsense. 


Pastikan anda menimba ilmu dalam dunia blogging dengan Google Adsense, Jika anda berblogging dengan betul anda boleh menjana wang dari Google. Hanya ikut saja syarat Google tetap kan mungkin mudah bagi anda.


Untuk menjadi Blogger tidak perlu mahir dalam penulisan, Jika anda yakin dan fokus membuat duit dari blog sabar dan cari ilmu, untuk mendapat wang dari Adsense dengan berblogging, Tetapkan prinsip dalam kesabaran , yakin anda boleh. Jika anda terburu-buru kadang kadang akan membuat google tidak terima posting kita dari Blog kita

Timba ilmu, jadikan medan ini income online anda. Jangan jadi seperti saya kesilapan dulu membuat saya lebih berhati-hati.

Nantikan artikel saya selanjut nya di posting lain. Jangan lupa follow Blog saya.

Baca Sini Lanjutan Pendapatan Adsense : pendapatan adsense meningkat

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.