Ads Top

Sarawak New Year Countdown 2023 / 2024 Di Kuching



Countdown 2023 di Waterfront Kuching adalah acara tahunan yang diselenggarakan pada malam tahun baru di Kuching, Sarawak. Acara ini biasanya menunjukkan pertunjukan kembang api yang spektakuler dan pelbagai hiburan langsung dari panggung utama. Ribuan penduduk setempat dan pelancong berkumpul di kawasan waterfront untuk merayakan pergantian tahun dengan suasana yang meriah.


Selain bunga api, Countdown 2023 di Waterfront Kuching juga menunjukkan pertunjukan muzik secara langsung, pameran seni dan budaya, serta  makanan dan minuman. Acara ini menjadi tarikan bagi pelancong yang ingin merayakan malam tahun baru dengan cara yang unik dan berkesan.


Pada malam tersebut, suasana waterfront dipenuhi dengan semangat menyambut New Year 2024 sambil menikmati keindahan Sungai Sarawak yang terletak di sepanjang kawasan tersebut. Semua orang hadir untuk menyambut tahun baru dengan penuh semangat dan kebahagiaan.


Countdown 2023 di Waterfront Kuching memang merupakan salah satu acara tahunan yang sangat dinanti-nantikan di Kuching dan menjadi moment yang menggembirakan bagi semua yang hadir.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.