Ads Top

Apa Yang Berlaku Pada Justin Bieber?

 Sekitar tahun 2014, Justin Bieber telah dilabelkan sebagai "pemberontak" dan "di luarlandasan" kerana tingkah laku budak lelaki pujaan remajanya yang bertukar menjadi seorang kaki parti. Peminat membelakanginya dan mengkritiknya, tetapi apabila dakwaan muncul dan pertuduhan dikenakan terhadap Sean "P Diddy" Combs, hubungannya dengan penyanyi rap itu dilihat dalam pandangan baharu dan telah menimbulkan kebimbangan di kalangan peminat.

Lebih-lebih lagi, semasa kita memikirkan cara Justin hanyalah seorang kanak-kanak yang terperangkap dan berpotensi hilang dalam dunia kemasyhuran justin telah dilabelkan di tangapi begitu oleh pengkritiknya, kita tertanya-tanya sama ada kita terlalu cepat menilai.

Peningkatan kemasyhuran penyanyi Lagu Baby itu adalah astronomi. Ditemui pada tahun 2008 oleh Scooter Braun pada usia hanya 14 tahun, dia telah diambil di bawah naungan Usher untuk menandatangani perjanjian dengan RBMG Records. Tidak lama kemudian, dia bersilang bahu dengan pemuzik terkenal lain termasuk P Diddy.

Video Justin dan P Diddy yang muncul semula baru-baru ini, serta peminat yang membuat persamaan dengan lagu-lagunya, secara khusus mempersoalkan kebajikan Justin pada masa itu.




48 Jam Video P Diddy & Justin Bieber

Video lama P Diddy dan Justin Bieber muncul kembali secara online setelah adanya tuduhan, dimana keduanya berdiskusi tentang menghabiskan 48 jam yang "gila gila" bersama.

Di depan kamera, Diddy berkata: “Dia menghabiskan 48 jam bersama Diddy, tempat kami lepak dan apa yang kami lakukan tidak bisa kami ungkapkan. 

Tapi itu jelas merupakan impian anak berusia 15 tahun. Saya telah diberi hak asuh atas dia. “Dia menandatangani kontrak dengan Usher ketika dia membuat album pertamanya. Saya tidak benar-benar memiliki perwalian sah atas dia, tapi selama 48 jam berikutnya dia bersama saya. Dan ia membuat  menjadi semakin gila,” lanjutnya.

Klip tersebut awalnya diposting oleh Justin ke saluran Youtube-nya dan tetap ada hingga hari ini.

Klip lain yang muncul kembali menunjukkan Diddy memberikan Justin sebuah botol pada hari ulang tahunnya, yang kemudian dia berlutut untuk minum ketika seorang wanita berseru: "Selamat Ulang Tahun Justin!"

Lalu, ada episode lama Keeping Up With The Kardashians tahun 2014, di mana Khloe merujuk pada Justin dan Diddy ketika menceritakan kehadirannya di salah satu “pesta telanjang”.

“Saya naik pesawat pada pukul 5.30 pagi. Nah pesta ini…Saya pikir separuh orang di sana telanjang bulat,” katanya kepada saudari Kourtney sebelum mengungkapkan bahwa dia sedang berkumpul dengan “sekelompok teman” dan menyebutkan “Diddy. Quincy. Justin Bieber…”






Apa Berlaku Dengan P Diddy & Justin Bieber?

Pada peringkat awal kerjaya Justin, jelas daripada video, foto dan temu bual bahawa P Diddy memainkan peranan dalam kerjaya dan kehidupan penyanyi itu, kemungkinan besar disebabkan hubungan bersama mereka dengan Usher.  

Nampaknya Justin kemudiannya menjauhkan dirinya—sengaja atau tidak, itu tidak diketahui—daripada Diddy, berdasarkan satu lagi klip yang muncul semula mengenai pertemuan tidak selesa antara pasangan itu, bertahun-tahun selepas klip '48 jam' itu dirakamkan.


Dalam video itu, kedua-duanya berjabat tangan dengan Justin berkata dia "semua baik" sebelum Diddy menyiasat lagi: "Semuanya baik? Menjual arena dan segala-galanya?”

Dia kemudian boleh didengari berkata, “Sudah berbeza, ya? Awak tidak menelefon saya dan melepak seperti biasa kita lepak.”

Walaupun masih banyak yang tidak diketahui dan tidak di beritahu  Justin kepada umum, dakwaan baru-baru ini P Diddy ,telah banyak tanggapan apa yang berlaku pada bintang itu .

 Kita tidak tahu apa yang telah di laluinya dalam hidup, , kita tidak akan tahu mengapa dia bertindak seperti yang dia lakukan pada masa itu,  apa yang dia lakukan hari ini atau pada masa hadapan dan mungkin kita tidak akan melakukannya. Jadi, siapa kita untuk menilai?



Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.